Bitfinex اکنون به کاربران امکان می دهد تا ارز دیجیتال Crypto را با کارت اعتباری و Debit خریداری کنند
نوشته شده توسط : صابر اعظمی

Bitfinex با مقر هنگ کنگ مبادله رمزنگاری در حال حاضر کاربران خود را قادر می سازد ارزهای رمزپرداخت را با کارتهای اعتباری و بدهی خریداری کنند.

این ارز در 20 دسامبر اعلام کرد و گفت :

"Cryptocur ارز های خود را با کارت های بدهی یا اعتباری خود در Bitfinex خریداری کنید. چه Bitcoin ، USDt ، Ethereum یا هر نشانه ERC20 دیگر ، مورد علاقه خود را انتخاب کنید و مستقیماً با کارتهای اعتباری یا بدهی خود خریداری کنید. "

تحولات اخیر Bitfinex

دسامبر شاهد تعدادی از تحولات Bitfinex بوده است ، زیرا فروشگاه بورس و رمزنگاری Bitrefill با این همکاری همکاری کرده است تا مشتریان پلتفرم تجارت بتوانند با Bitcoin (BTC) از طریق شبکه لایتنینگ بخرند. این همکاری به مشتریان امکان می دهد تا بیش از 2،000 کوپ پیش پرداخت مختلف با BTC خریداری کنند. این کوپن ها می توانند هزینه خدمات و محصولات مرتبط با بازی ، ناهار خوری ، سرگرمی ، مسافرت و ... را تأمین کنند.

شرکت Chainalysis تحلیلی blockchain مستقر در نیویورک قرار است Bitfinex را برای ارائه راه حل انطباق با پولشویی برای استفاده از قابلیت های نظارت در زمان واقعی فناوری Chainalysis ، برای شناسایی مشاغل پرخطر در میان حجم بالای معاملات ، ارائه کند.

Bitfinex همچنین اولین دو نسخه برتر را که می گوید باعث تغییر در پرداخت های کاربر و عادات خرج می شود ، فاش کرد که تأیید می کند که از معاملات BTC در شبکه لایتنینگ پشتیبانی می کند. رمزنگاری با کارتهای اعتباری / بدهی

همچنین در ماه جاری ، bitFlyer تبادل رمزنگاری ارز مستقر در توکیو از راه‌اندازی "خرید فوری" در بستر تبادل ارز اروپایی خود خبر داد. بنابراین مبادله با استفاده از کارت اعتباری ، کارت بدهی و روش های انتقال فوری محلی مانند Sofort ، iDeal و GiroPay امکان خرید cryptocurrency را در اختیار کاربران اروپایی خود قرار می دهد.

Coinbase Card ، یک کارت بدهی Visa با رمزنگاری از مبادله اصلی رمزنگاری Coinbase ، شروع به حمایت از Dai (DAI) ، یک stablecoin معلق به دلار ایالات متحده کرد ، در کنار ارزهای مهم رمزگذاری مانند Bitcoin و Litecoin (LTC).





:: برچسب‌ها: ارزدیجیتال , ,
:: بازدید از این مطلب : 123
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 آذر 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: